zondag 15 januari 2017

Tv meubel

Op Instagram is zoveel vraag geweest naar ons tv meubel dat ik er een blog over schrijf!

Inmiddels wonen wij alweer bijna 4 jaar in ons nieuwbouwwoning. Ik had (op zich nog mooie) teakhouten meubels vanuit mijn vorige relatie, maar teakhout matcht natuurlijk helemaal níet bij een gerookte eikenhouten vloer!

Wat mij vooral stoorde was onze tv-meubel, de te gele teakhouten kleur, maar ook de grootte! Veel te klein voor onze woonkamer nu. Druk op zoek gegaan naar iets wat bij ons past, maar altijd als wij iets zoeken is het lastig, haha! Het bestaat niet, de maat kan niet etc. Op zich had ik mijn oog wel laten vallen op een lang wit tv-meubel met vakken erin, maar deze zag ik best wel vaak voorbij komen en ik wilde toch iets anders dan anders. Aangezien wij beide erg van tijdloze en natuurlijke kleuren en producten met 'n stoere touch houden zoals hout en beton gingen we op zoek naar iemand die een betonnen tv-meubel naar onze wens (en dus eentje van 3 meter! :)) wilde maken! We kwamen erachter dat dit toch een beetje teveel gevraagd was; té duur en de lengte kon niemand ons garanderen!

Wij zijn verder op zoek gegaan naar andere opties! We kwamen in contact met BetonDezign, dé groothandel voor beton ciré. Zo heeft het de looks van een betonnen meubel en kan mijn ontwerp doorgaan!! We hebben ons eigen ontwerp aangegeven en daar is BetonDezign mee aan de slag gegaan! En zie hieronder het resultaat! Een echte eyecatchter in onze woonkamer. Wij zijn verliefd!!



Ook voor beton ciré vloeren, badkamers etc. kun je natuurlijk terecht bij BetonDezign!
http://www.betondezign.nl



6 opmerkingen:

  1. Hoi Fokje, wat een gaaf ontwerp. Heb je de afmetingen voor dit mooie ontwerp? (lengte, breedte,hoogte en breedte van de planken)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Jacco,

      Zie nu pas je berichtje 🙈 ben hier even afwezig geweest! De afmetingen zijn 300x40x40 cm.

      Groetjes Fokje

      Verwijderen
  2. Hallo Fokje, Het is een erg mooi meubel geworden. Het past perfect in je kamer die bijzonder veel ruimtelijkheid en rust uitstraalt. Je hebt een goede smaak. Voor ons bedrijf bezoek ik blogs om inspiratie op te doen voor raamdecoraties. Ik ben blij je blog gevonden te hebben. Groetjes, Iris.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Iris!

      Wat leuk om te horen!! Momenteel gebeurt er niet zoveel op deze blog! (Iets met drukte én mama zijn) Maar op mijn instagram account kun je meer over mij vinden!

      Groetjes Fokje

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemiddag, is de kast van beton of heb je daarvoor ander materiaal gebruikt en daar overheen beton aangebracht? Grt Mabelle

    BeantwoordenVerwijderen