zondag 8 januari 2017

Welkom


Hoi hoi,

Welkom en superleuk dat je mijn blog komt lezen!

Na al een aantal jaren op Instagram te zitten onder de naam 'Huisje boompje beestje' en na hééél veel wikken & wegen (waar ik bekend om sta ;-)) heb ik toch besloten een blog over interieur- en wooninspiratie te starten!

Ik begin gelijk met een drastische verandering :-O Namelijk, mijn naam waaronder ik bekend ben op Instagram te wijzigen naar een iets meer stylische naam, al zeg ik het zelf.. Aangezien ik geboren & getogen ben in Fryslân en ik hier trots op ben en om mijn naam wat te onderscheiden heb ik besloten het Fries in mijn nieuwe naam door te voeren:
'By ús thús' interieur- en wooninspiratie.

By ús thús betekent 'Bij ons thuis'. Op deze blog wil ik jullie veel interieur- en wooninspiratie uit ons eigen huis geven! Én hou ik jullie natuurlijk op de hoogte van alle leuke dingen by ús thús!!

Op 24 januari ben ik uitgerekend van ons zoontje! Ik hoop dat ik straks in combinatie met het moeder zijn genoeg tijd heb voor het bloggen! :-)

Tot de volgende blog!!

Liefs Fokje
Nu nog Huisje boompje beestje 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten